Header :)

Vill bara påminna om att jag gör headrar gratis :) 

Ni kan maila mig på min hotmail:  [email protected]
 * Ange vilken färg ni vill ha på bakgrunden och på text.
 * Ange vad ni vill att det ska stå.
 * Skicka dom bilderna ni vill ha med eller om jag ska använda mina bilder.
 * Ange önskemål om hur det ska se ut t.ex om ni vill ha en särskild bild i svartvitt eller om det är en viss sak som ska beskäras eller ändra färg.

Jag har bilder på djur och natur och om ni vill ha bild på nått särskild dom t.ex en katt eller en vit blomma så ska jag försöka ordnar jag det :)

Jag ska försöka att svara och att göra headern så fort jag kan ! I mailet jag skickar tillbaka skickar jag också med färgkoden till bakgrunden på header om ni vill ha samma färg på bloggens bakgrund.

Ha det bra :)

Här kommer lite headrar jag har gjort som smakprov:


















Copright !


Kommentarer
Postat av: ida :D

kan du göra en header till mig? :D vi kan höras mer på msn ;)

2010-08-21 @ 10:31:31
URL: http://iddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0